12 enero 2011

LA ALBARDA

 L'Albarda, ye un apareyu pa los animales de carga, compuestu principalmente de dos almohadilla que s'afaen al llombu del animal, col fin que nun se manque al echa-y la carga enriba. Enriba d'ella se podia viaxar al llombu del caballu o pollín, tambien se -y ponian les algorjas pa tresportar mercancia, anque nel mio pueblu lo mas normal yeren les pariguelas, pa traer segao. Una cosa bien interesada ye; que los homes van a caballu del pollín en posicion de caballeru, ente que les muyeres diben sentaes de llau.



Añadir leyenda


1 comentario:

  1. Que recuerdos de la niñez me trae esta pagina a mi pues era un crio y ademas bajito,trasteando con las vacas,el burro la albarda y las pariguelas,y el foucin,una vez me enviaron mis padres a buscar nabos paara las vacas y me corte con el foucin y como estaba lejos de casa deje el burro y los nabos y me fui corriend y yorando y no pare hasta llegar a casa,la marca me quedo para toda la vida en el dedo pequeño de la mano izquierda,pero con lo poco que teniamos eramos felices.

    ResponderEliminar