11 junio 2012

SEGADORA DE BUEYES

La Segadora de gües, ya una maquina de fierro con dos ruedes ya una cuchiella pa segar yerba, se acciona mediante unos mecanismus que tresmitíen el movimientu de les ruedes, ya esta a una cuchiella, que se movía ente unos dientes, estes maquinas yeren arrastradas per gües o vaques, teníen un asientu onde'l conductor emponía los gües, mientres otres teníen raberas pa dir coyíos detrás d'elles,usar a principiu del sieglu XX , pa segar grandes praos de paya,yerba etcétera. Había dellos tipos: les mas usaes yeren les Ajuria fabricaes en Bilbao.
N'Asturies usabanse pa segar la yerba en praos grandes y llanos. Depués cola llegada les segadores de motor, sumió dafechu'l so usu.







2 comentarios:

  1. Muy buena entrada en la que se puede admirar el campo asturiano. También felicitar a los que aportan su granito de arena para este blog. Me gusta el ambiente que crea la música de fondo, me gustaría que me dijeses como se hace para poder hacerlo en el mio, gracias y animo

    ResponderEliminar
  2. Hola me gustaria hacer una para mi chacra, me resulta economica y ecologica, soy de misiones Argentina, podrian decirme si lleva poleas?

    ResponderEliminar